Pitanja i odgovori

Pronađite odgovore na najčečće postavljana pitanja. Ukoliko ne pronalazite odgovor na svoje pitanje slobodno nas možete kontaktirati na 020 / 640 143 ili na e-mail adresu info@sanitat.hr.
Odgovoriti ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.

Parking služba

Koliki je vremenski rok između parkiranja i plaćanja parkirališne karte?

Korisnik javnog parkirališta dužan je platiti parkirališnu kartu u vremenskom roku od 10 minuta od parkiranja vozila. Karte koje nisu plaćene mobilnom uplatom, moraju biti istaknute u vozilu na vidnom mjestu ispod vjetrobranskog stakla, tako da se može provjeriti njezina valjanost.

Jesu li korisnici motocikla dužni plaćati parkirališnu kartu na označenom parkirališnom mjestu?
Zašto sam dobio dnevnu parkirališnu kartu (DPK), a parkirao sam na neasfaltiranom mjestu?
Zašto DPK dolazi na moju adresu, a ja sam prodao automobil?
Od kojeg znaka počinje naplata parkiranja?
Obavlja li se naplata na parkiralištu Gradac?
Tko ima PPK u poslovnoj zoni?
Gdje mogu kupiti satnu i dnevnu parkirnu kartu?
Gdje mogu platiti DPK pronađenu za brisačem automobila?
Što mi je potrebno za izvaditi PPK (povlaštena parkirna karta)?
Kako se može rezervirati parkirališno mjesto?
Vezano za zaustavljanje i parkiranje turističkih autobusa i osobnih automobila u zoni posebnog prometnog režima – što obuhvaća zonu posebnog prometnog režima, koje su cijene zaustavljanja za pojedina vozila, te tko je oslobođen od plaćanja naknade?
Dužnik sam Sanitat-u, ali nisam u mogućnosti dug jednokratno podmiriti. Postoji li mogućnost otplate duga na rate?
Od javnog bilježnika sam dobio Sanitat-ov prijedlog za ovrhu, mogu li se i u ovom slučaju sa Sanitat-om dogovoriti za otplatu duga na rate?

Pauk služba

Zašto sam dobio račun od 33,18 eura kad mi vozilo nije premješteno na deponij te se nisam zadržao više od par minuta a došao sam prije nego su počeli dizati vozilo (stavljati lisice)?

Vlasnik ili korisnik vozila plaća 50 % od naknade za premještanje vozila radi troškova dolaska vozila „pauk“ kada je vozilo „pauk“ došlo na mjesto prekršaja te je izdan nalog MUP-a ili Prometnog redarstva za premještanje vozila, sve dok „pauk“ ne napusti mjesto prekršaja. Nakon što specijalno vozilo „pauk“ napusti mjesto prekršaja s podignutim vozilom, računa se ukupna naknada za premještanje vozila u iznosu od 66,36 eura.

Pored troška „pauka“ plaća se i kazna za počinjeni prekršaj izdavatelju naloga za premještanje vozila. ( MUP ili Prometno redarstvo Grada Dubrovnika)

Tko snosi troškove premještanja vozila ili dolaska specijalnog vozila „pauk“?
Tko je odgovoran za moguće prekršaje nastale vozilom koje je prodano ali nije odjavljeno na MUP-u.

DDDD služba

Koji je najbolji način zaštite od uboda komaraca?

Jedna od najboljih mjera individualne zaštite od uboda komaraca jest organizirati svoje aktivnosti na otvorenom izvan vremena njihove najveće aktivnosti – u zoru i u sumrak. U suprotnom, u područjima velikog broja komaraca treba nositi dugačke hlače i rukave, s naglaskom na svijetlije boje koje manje privlače komarce. Kada je nužno, treba koristiti sredstva koja odbijaju komarce – repelente koji dolaze u obliku krema, sprejeva ili tekućina koje se direktno nanose na kožu prema uputama za njihovo korištenje). Ključan aktivni sastojak u repelentima jest N,N-diethyl-3-methyl benzamid (DEET), ulje blijedo žute boje koje odbija komarce zbog svog mirisa. Postoje i prirodni repelenti bazirani na mješavinama eteričnih ulja kao što su geranij, limunska trava, lavanda, bosiljak, metvica i eukaliptus.

U zatvorenom prostoru preporučuje se fizička zaštita, odnosno postavljanje mreža na prozore i vrata (komarnici), te kemijska zaštita prostora u vidu različitih repelenata u obliku tableta ili tekućina namijenjenih aparatima na struju i mirisnih svijeća na bazi eteričnih ulja citronele. Mirisne svijeće, uljne lampe i zapaljene baklje s eteričnim uljima također su dobar izbor za okućnice i vrtove. Osim toga, na terase je moguće postaviti i ventilatore koji će onemogućiti aktivan let komarcima do ljudi – potencijalnih domaćina.

Kako se riješiti buha u kući?
Što mogu poduzeti ako u stanu ili kući imam buhe?
Kada se provodi deratizacija grada?
Kada se radi uništavanje komaraca?
Kako se mogu riješiti miša u kući?
Imam veliki osinjak, molim za pomoć!

Služba marketinga i oglašavanja

Što je potrebno obaviti da bi se naručilo oglašavanje plakata?

Plakate je potrebno dostaviti na našu adresu: Sanitat Dubrovnik d.o.o., Marka Marojice 5, 20000 Dubrovnik.

Uz plakate je potrebno donijeti i narudžbenicu a ista može biti upućena i faksom na broj 020/640-141 ili na e-mail adresu info@sanitat.hr

Narudžbenica mora sadržavati podatke naručitelja (naziv plakata, adresu, OIB), kao i naslov, broj i veličinu dostavljenih plakata.

Koliko ima oglasnih mjesta, tj. publiciteta?
Da li obavljate oglašavanje na području Mokošice i Župe dubrovačke?

Tržnice i ribarnice

Što je potrebno za rezervaciju prodajnog mjesta?

Potrebno je imati registriranu djelatnost za prodaju voća i povrća (obrt, OPG, d.o.o.) te se potrebno javiti voditelju pojedine tržnice za rezervaciju prodajnog mjesta.

Koja je veličina prodajnog mjesta na tržnicama?
Koja je cijena prodajnog mjesta na tržnicama?
Koji su uvjeti za rezervaciju prodajnog mjesta na ribarnici?
Koja je cijena prodajnog mjesta na ribarnici Gruž?
Koja je cijena iznajmljivanja hladnjača na ribarnici Gruž?
Može li se kupiti led i za koju cijenu?
Koja je cijena iznajmljivanja vaga na tržnicama i ribarnicama?
© 2024 Sanitat Dubrovnik d.o.o. | Sva prava pridržana. Powered by LINK